• Kezdjen hozzá

    Válassza ki, mit tudjon weboldala

  • Marketing terv

    Annak érdekében, hogy cégünk hatékonyan működjön, szükséges a tevékenységünk ésszerű koordinálása és az erőforrások koncentrálása, ezért fontos a jó marketingterv.

    Gyakran hallani a következő mondatot a vállalkozók szájából:

    „Tevékenységi körünk folyamatosan bővül, kollégáink és partnereink révén szinte bármiben tudunk segíteni Önnek.”

    Nem biztos, hogy bizalmat kelt az ügyfelekben ez az üzenet, talán jobban elfogadják, ha szakértelmünk egy bizonyos szolgáltatásra, termékkörre korlátozódik. Szükség van tehát a termék meghatározására.

    „Lényegében mindenki számára kínáljuk szolgáltatásunkat, csecsemőtől az aggastyánig bárkinek szívesen segítünk!”

    Ezt is gyakran hallhatjuk, és valóban így is van, mindenki pénzét szívesen elfogadjuk. Hatékonyabb azonban, ha termékeink és szolgáltatásaink kapcsán meghatározzuk a fő célcsoportokat és célzottan szólítjuk meg őket.

    Mit és kinek?

    Ez talán a két legfontosabb kérdés, ami a marketing terv készítés kezdetén felmerül, ez alapján tudunk az árról és értékesítés formáiról elképzelést kialakítani. A működő vállalkozások általában ezekkel a kérdésekkel tisztában vannak, innen egy további lépés a marketing eszközök és üzenetek kiválasztása. Érdemes marketing célokat megfogalmazni és ezek alapján tervezni, az egyes hirdetéseknél hatékonyabbak azok a kampányok, amelyek több csatornán, különböző érzékszervekre ható impulzusok révén próbálják meggyőzni a vásárlót.

    Marketing kampányok tervezése

    Egy sikeres marketing kampány alapja a tervezés, a célcsoport és az üzenet meghatározása után kiválasztásra kerülnek az eszközök, amelyeket összehangoltan alkalmazunk a nagyobb siker érdekében. Fontos, hogy valódi eredményeket tudjunk elérni, ezért az értékesítési csatornákat is igazítanunk kell az érdeklődők fogadásához. Online marketing kampányok esetében ez a honlap felkészítését jelenti a látogatók fogadására, annak megtervezése, hogyan lesz a látogatóból vásárló.

    Éves marketing terv készítése

    Ennél átfogóbb feladat egy éves marketing terv elkészítése, amelyben az egyes kampányokat és a folyamatosan működő marketing eszközöket hangoljuk össze. Itt figyelembe vesszük a szezonális jellemzőket, ütemezzük a marketing költségek felmerülését és a tevékenység várható hatását az értékesítésre. Lehetőség nyílik az egyes kampányok eredményeit tovább vinni és egymásra épülő akciókból álló kampánysorozatot megvalósítani.

    Marketing terv készítése

    Még komplexebb feladat egy induló cég vagy egy a piaci magatartását jelentősen megváltoztatni készülő vállalkozás marketing tervének elkészítése. Itt a termék és szolgáltatásfejlesztés, versenytárselemzés, piackutatás is alátámaszthatja a tervezést. A többszintű célrendszer a távlati célokat bontja le konkrét tevékenységek szintjére. Egy ilyen alapos marketing terv már számol a kockázatokkal is és változatokkal készül az esetleges korrekciók végrehajtására.

    Természetesen az egyes vállalkozásoknak eltérő igényeik lehetnek, a Honlapmanufaktúra csapata a kampánytervtől a teljes marketing tervig mindenben segítségére lehet!

    Vállaljuk online marketing kampányok és marketingtervek készítését a háttér információk gyűjtésétől a megvalósítás nyomon követéséig!

     

    Kérjen ajánlatot online! 

    Vagy hívja értékesítőnket, Nagy Dávidot a 06-30-450-4098 telefonszámon és érdeklődjön a részletekről!