• Kezdjen hozzá

    Válassza ki, mit tudjon weboldala

  • Google Adwords kampány

    A Google Adwords hirdetés legismertebb megjelenési helye a Google találati listájának első helyei.

    Másik lehetőség, amit tartalmi hálózatnak nevezünk, amikor a legkülönbözőbb weboldalakon, például online újságok felületén a tartalomba illesztve jelenik meg hirdetése.

    Fontos tudni, hogy a Google Adwords hirdetés kattintás alapon működik, így Önnek csak akkor kell fizetni, ha hirdetésére kattintottak, így látogató érkezik weboldalára.

     

    A siker kulcsa – a jó kulcsszó

    A Google Adwords működésének lényeg, ha valaki beír a Google keresőbe egy szót (ezt nevezzük kulcsszónak), akkor az ahhoz kapcsolódó hirdetések jelennek meg. Így ha valaki “online marketing” témában keres, akkor ezzel kapcsolatos hirdetések fognak megjelenni. Itt látszik egy sima hirdetéssel szembeni előnye: olyan személynek jelenik meg reklámja, aki a téma felől érdeklődik, azaz nem megzavarja, hanem lehetőséget ad számára. (Az említett tartalmi hálózaton is igyekszik az oldal témájához illeszkedő hirdetéseket kitenni a Google.)

     

    Tervezett siker – Egyedi, az Ön cégére szabott kampányok

    Szemléletünk szerint a kulcsszavakon alapuló Google Adwords kampány a leghatékonyabb. Ennek keretében elvégezzük weboldalának, szolgáltatásainak kulcsszóelemzését, amiből megtudjuk, milyen kifejezések a legérdekesebbek az Ön piacán. Azaz melyikre milyen verseny, becsült ár és mekkora havi keresés várható. A hirdetési kerettől függően kiválasztunk pár kulcsszót, amelyek mindegyikéhez egy-egy érkező oldalt optimalizálunk az ön honlapján. Ezt követően minden kulcsszóhoz több hirdetési szöveget írunk, amiket folyamatosan alakítunk a legeredményesebb variációk kialakításához. Az Adwords rendszer tanácsainak megfelelően javítjuk az érkező oldal és a hirdetések minőségi mutatóit. A hirdetési adatok követésével folyamatosan optimalizáljuk az egyes kulcsszavakhoz tartozó kampányokat.

     

    Mérhető siker – folyamatos nyomon követés és az eredmények bemutatása

    Hozzá tartozik, hogy összekapcsoljuk analitikai eszközzel az Adwords fiókot, így követhető, hogy a hirdetésre kattintva mit tesz a látogató az Ön weboldalán. Vásárló lesz belőle vagy feliratkozó? Ebből már látható, hogy hogyan térülnek meg Önnek a hirdetésre költött forintok. Kiválasztható ezek alapján, hogy melyik kulcsszóhoz tartozó kampányt érdemes folytatnia.

    Ehhez hozzá tartozik, hogy az oldalára érkező látogatók ne csak “benézzenek”, hanem ott az Ön céljainak megfelelően cselekedjenek (ezt nevezzük konverziónak). Azaz az érkező oldalak át kell, hogy essenek egy konverzió optimalizáción, aminek során egy olyan tartalom alakítható ki, ami leginkább cselekvésre ösztönzi a látogatókat.

    Összességében így egy kipróbált kulcsszólista fog az ön rendelkezésére állni, ahol folyamatosan követhető a befektetés és megtérülés mértéke.

     

    Kérjen ajánlatot online! 

    Vagy hívja értékesítőnket, Nagy Dávidot a 06-30-450-4098 telefonszámon és érdeklődjön a részletekről!