Kihívás
A Stefi Munkaruházati Bolt 2015-ben döntött úgy, hogy erősíteni szeretné az online marketinget. Feladatul kaptuk az üzlet weboldalának kialakítását, keresőoptimalizálását és népszerűsítését online kampányokkal.
Megoldás
Első lépésként létrehoztuk a Stefi munkaruházati bolt honlapját, ahol az érdeklődők tájékoztatást kapnak a fontosabb információkról, mint a készlet kisöprési akciók vagy az új kollekciók megérkezésének ideje.
A weboldalra folyamatosan készítünk keresőoptimalizált tartalmat, így elértük, hogy a „munkaruházat szekszárd” keresőszóra az elsők között szerepeljen a Google találati listájában.
Ahhoz, hogy releváns, aktuális tartalom kerüljön fel a weboldalra és a Facebook oldalra, vállaltuk, hogy időnként lefotózzuk a termékeket és azokat közzé tesszük. A képeket grafikailag szerkesztjük.
A bolt Facebook oldalán minden héten két posztot teszünk közzé, ami éves szinten több mint 100 bejegyzést jelent. Szezononként nyereményjátékokat is indítunk a Facebook oldalukon.
Az online kampányok segítségével egyre több ügyfelet sikerült szereznünk számukra, kiváltképp fontosak ebből a szempontból az akciós időszakok, amikor az online hirdetések révén megsokszorozódik az üzlet forgalma.