Mészáros Borház Facebook nyereményjátéka - Honlapmanufaktúra
  • Kezdjen hozzá

    Válassza ki, mit tudjon weboldala

  • Mészáros Borház Facebook nyereményjátéka

    Kihívás

    A Hotel Merops**** Mészáros facebook oldalának rajongótáborát kellett bővítenünk.

    Megoldás

    Facebook nyereményjátékkal azokat céloztuk meg, akik Mészáros Pál borainak kedvelői, így vélhetően a borházhoz kapcsolódó hotel rajongóivá is szívesen válnának. Természetesen, ahogy azt a facebook szabályzata megengedi, nem közvetlenül az oldal kedvelés állt a nyereményjáték központjában, az csak a hozadéka volt a 10 napos kampánynak.

    A facebook nyereményjáték keretében egy poszthoz tartozóan kellett hozzászólásban megválaszolniuk a játékosoknak egy kérdést, mégpedig azt, hogy melyik madárról kapta a nevét az Ohmerops Cuvée bor. Ezzel a kérdéssel már a Merops hotel nevére is utaltunk. A merops a gyurgyalagot jelenti, a helyesen válaszolók között került kisorsolása a borház ajándékcsomagja.

    76680 elérés
    3735 reakció
    828 oldalkedvelés
    10 nap

    További hasonló esettanulmányok és referenciák