A Magyar Marketing Fesztivál egy szakmai konferencia, mely 2014 óta évente megrendezésre kerül. A rendezvény célja elsősorban a kkv szektorban tevékenykedő vállalkozások vezetőinek, döntéshozóinak és marketingeseinek tájékoztatása az aktuális marketing trendekről. Az esemény minden évben január utolsó csütörtökjén kerül megrendezésre Budapesten a Lurdy Konferencia- és rendezvényközpontban.
A szakmai konferencián számos kiállító vesz részt, valamint több előadó, akik szakmai jótanácsokkal látják el a részvevőket, és gyakorlati példákkal mutatják be azokat. Az előadók kivétel nélkül az adott téma elismert szakértői.
A Magyar Marketing Fesztivál 2018-as újításai
Az idei magyar marketing fesztivál különlegessége, hogy a korábbiakhoz képest dupla hosszúságú, plenáris előadásokkal várták a vendégeket. Ezeket gyakorlati esettanulmányokkal gazdagították, valamint a szünetek időtartamát is megkétszerezték, így lehetőséget adva a kiállítók alaposabb feltérképezésére.
Az előadások párhuzamosan két teremben várták az érdeklődőket. Annak sem kellett viszont aggódnia, aki valamelyiken nem tudott részt venni, hiszen a rendezvény után minden előadás hanganyagát elérhetővé tették a szervezők.
Miről volt szó?
A TOP szakértők 14 olyan témáról tartottak prezentációt, amik a 2018-as év legfontosabb marketing trendjei és újdonságai lesznek, valamint esettanulmányokon keresztül hasznos tanácsokkal, tippekkel látták el a résztvevőket.
Szó esett az idei weboldal trendekről, Google AdWords stratégiákról, Youtube- és Facebook marketingről, továbbá HR és pszichológia témájú előadásokat is meg lehetett hallgatni. Az előadásokból többek között az is kiderült, hogy a magyarországi cégek honlapjainak – már ha van nekik – mik a gyengepontjai (pl.: lassú mobilos betöltés), valamint gyakorlati példán keresztül megismerhettük azokat a tippeket, amikkel Google hirdetéseinket optimalizálhatjuk. Továbbá megtudtuk, hogy mennyire fontos lesz idén a videós tartalmak gyártása, és ez hogyan kapcsolódik a Facebook új hirdetési algoritmusához. Ezen felül számos érdekesebbnél érdekesebb témát boncolgattak még a haza szakértő előadók.
A dupla hosszúságú prezentációk részletesebben körül járták az adott kérdéseket, míg a megszokott 20 perces előadások inkább az alapokról szóltak, így kielégítve a sokszínű közönség érdeklődését.
Networking, kapcsolatépítés mesterfokon
Az előadások közti szünetekben a gazdasági élet szereplőinek lehetőségük volt irányított kapcsolatépítésre is. Erre külön létrehoztak egy termet a szervezők, ahol a nap folyamán két alkalommal is új partnerekre találhattak a résztvevők.
A terem véges befogadóképessége és a fokozott érdeklődés miatt előre kellett regisztrálni erre a programra, így akik nem reagáltak időben, sajnos nem jutottak be.
A kiállítók
Idén több mint 40 kiállító vett részt a Magyar Marketing Fesztiválon. A standos szakkiállításnak köszönhetően a vendégek innovatív kiállítókkal találkozhattak. Továbbá megismerhették a legújabb termékeket és szolgáltatásokat, amelyekkel vállalkozásuk hatékonyságát és profitját is maximalizálhatják.
A kiállítók között idén megtalálhattunk marketing szakembereket, honlapkészítőt, marketingügynökséget, coachot, influencer ügynökséget, grafikust – illusztrátort – designert, és még sok mindenkit.
Idén a Honlapmanufaktúra csapata is részt vett a szakkiállításon. A standunkon az érdeklődők a honlapkészítés és az online marketing szolgáltatásainkról kaptak információt. A networking alatt pedig új partneri kapcsolatokat sikerült megalapoznunk.