Magyar Marketing Fesztivál 2018 - Honlapmanufaktúra
  • Kezdjen hozzá

    Válassza ki, mit tudjon weboldala

  • Magyar Marketing Fesztivál 2018

    A Magyar Marketing Fesztivál egy szakmai konferencia, mely 2014 óta évente megrendezésre kerül. A rendezvény célja elsősorban a kkv szektorban tevékenykedő vállalkozások vezetőinek, döntéshozóinak és marketingeseinek tájékoztatása az aktuális marketing trendekről. Az esemény minden évben január utolsó csütörtökjén kerül megrendezésre Budapesten a Lurdy Konferencia- és rendezvényközpontban.

    A szakmai konferencián számos kiállító vesz részt, valamint több előadó, akik szakmai jótanácsokkal látják el a részvevőket, és gyakorlati példákkal mutatják be azokat. Az előadók kivétel nélkül az adott téma elismert szakértői.

    A Magyar Marketing Fesztivál 2018-as újításai

    Az idei magyar marketing fesztivál különlegessége, hogy a korábbiakhoz képest dupla hosszúságú, plenáris előadásokkal várták a vendégeket. Ezeket gyakorlati esettanulmányokkal gazdagították, valamint a szünetek időtartamát is megkétszerezték, így lehetőséget adva a kiállítók alaposabb feltérképezésére.

    Az előadások párhuzamosan két teremben várták az érdeklődőket. Annak sem kellett viszont aggódnia, aki valamelyiken nem tudott részt venni, hiszen a rendezvény után minden előadás hanganyagát elérhetővé tették a szervezők.

    Miről volt szó?

     A TOP szakértők 14 olyan témáról tartottak prezentációt, amik a 2018-as év legfontosabb marketing trendjei és újdonságai lesznek, valamint esettanulmányokon keresztül hasznos tanácsokkal, tippekkel látták el a résztvevőket.

    Szó esett az idei weboldal trendekről, Google AdWords stratégiákról, Youtube- és Facebook marketingről, továbbá HR és pszichológia témájú előadásokat is meg lehetett hallgatni. Az előadásokból többek között az is kiderült, hogy a magyarországi cégek honlapjainak – már ha van nekik – mik a gyengepontjai (pl.: lassú mobilos betöltés), valamint gyakorlati példán keresztül megismerhettük azokat a tippeket, amikkel Google hirdetéseinket optimalizálhatjuk. Továbbá megtudtuk, hogy mennyire fontos lesz idén a videós tartalmak gyártása, és ez hogyan kapcsolódik a Facebook új hirdetési algoritmusához. Ezen felül számos érdekesebbnél érdekesebb témát boncolgattak még a haza szakértő előadók.

    A dupla hosszúságú prezentációk részletesebben körül járták az adott kérdéseket, míg a megszokott 20 perces előadások inkább az alapokról szóltak, így kielégítve a sokszínű közönség érdeklődését.

    Networking, kapcsolatépítés mesterfokon

    Az előadások közti szünetekben a gazdasági élet szereplőinek lehetőségük volt irányított kapcsolatépítésre is. Erre külön létrehoztak egy termet a szervezők, ahol a nap folyamán két alkalommal is új partnerekre találhattak a résztvevők.

    A terem véges befogadóképessége és a fokozott érdeklődés miatt előre kellett regisztrálni erre a programra, így akik nem reagáltak időben, sajnos nem jutottak be.

    A kiállítók

    Idén több mint 40 kiállító vett részt a Magyar Marketing Fesztiválon. A standos szakkiállításnak köszönhetően a vendégek innovatív kiállítókkal találkozhattak. Továbbá megismerhették a legújabb termékeket és szolgáltatásokat, amelyekkel vállalkozásuk hatékonyságát és profitját is maximalizálhatják.

    A kiállítók között idén megtalálhattunk marketing szakembereket, honlapkészítőt, marketingügynökséget, coachot, influencer ügynökséget, grafikust – illusztrátort – designert, és még sok mindenkit.

    Idén a Honlapmanufaktúra csapata is részt vett a szakkiállításon. A standunkon az érdeklődők a honlapkészítés és az online marketing szolgáltatásainkról kaptak információt. A networking alatt pedig új partneri kapcsolatokat sikerült megalapoznunk.

    Ha idén kihagyta a Magyar Marketing Fesztivált, de Önnek is szüksége van honlapra vagy olyan szakemberekre, akik segítik vállalatának online marketingjét, ne csüggedjen! Keresse kollégánkat a 30/450-4098-as telefonszámon vagy kérjen árajánlatot online.