Ezekkel a stratégiákkal szerezhet több közösségi média követőt vállalkozásának - Honlapmanufaktúra
  • Kezdjen hozzá

    Válassza ki, mit tudjon weboldala

  • Ezekkel a stratégiákkal szerezhet több közösségi média követőt vállalkozásának

    Napjainkban, amelyik cég nincs jelen valamelyik közösségi platformon, az gyakorlatilag az online piacon sincs jelen. Több szempontból is fontos ez a jelenlét, leginkább a márkaépítés, a kapcsolatfelvétel és a közönségelérés szempontjából.

    Az egyik legmegfelelőbb módja annak, hogy kapcsolatba léphessen az érdeklődő közönség velünk, az egy megbízható közösségi oldal, mely ilyen szempontból egy rendlívül értékes médiaeszköz lehet.  Könnyűnek tűnhet követni a nagy társadalmi médiák koncepcióit, de valójában ez egy komplex, és nehéz feladat, hogy olyan tartalmakat gyártsunk, ami ténylegesen érdekli közönségünket és reakciót vált ki belőlük.

    Az alábbi tippek segítenek abban, hogy olyan valódi személyek közösségét építsük fel, akiket érdekel az, mit mondunk.

     

    Adjon, hogy kapjon

    Ha vezetni szeretné a piacot, előtte meg kell tanuljon jól követni. Nézzen szét az aktuális közösségi oldalon, keressen olyan vállalkozásokat, cégeket, melyek relevánsak az ön üzletére nézve, és kövesse az oldalaikat. Jó eséllyel megkapja tőlük a vissza követést. Ezek a követések később értéket képviselnek.

    Mielőtt viszont elkezdené keresni és bekövetni ezeket az oldalakat, győződjön meg róla, hogy üzlete oldalán minden információ helyesen ki van töltve, és semmi nem hiányos.

     

    Legyen aktív

    A folyamatos, friss eredeti tartalom tartja életben. Kiemeli önt és üzletét a hírfolyamban azok közül, akik csak linkeket osztanak meg. Bátran kommentálja, ha lát valamit valaki másnál, amit kedvel, és akár meg is oszthatja ugyanazt a tartalmat. Minden ilyen jellegű megosztásnál hagyjon egy rövid megjegyzést, hogy bevezesse a témába a bejegyzés olvasóit.

    Ahhoz, hogy igazán kiemelkedjen a hírfolyamból, arra is szüksége lesz, hogy véleményeket osszon meg témákról. Ha pedig linket osztana meg, jól figyeljen arra, hogy hiteles forrásból tegye ezt. Amennyiben a forrás hiteltelen, úgy ön és az ön oldala is elveszíti hitelességét.

    Ne feledje, mindig annyira népszerű, mint az utolsó bejegyzése. Legyen tehát következetes.

     

    A „sikeressé válás egyik napról a másikra” csak egy mítosz

    Ezekből a tippekből már lehet rá következtetni, hogy itt nincs gyors út a sikerhez. Ha ebben az arénában ön akar lenni az egyetlen, akkor a témával való komolyabb foglalkozás, és több órányi munkaóra beletétele elengedhetetlen. Ha pedig elérte azt a szintet, amit szeretett volna, akkor sem hagyhatja annyiban, a közösségi média egy éhes fenevad, ami hátat fordít, ha nem táplálják.

    Ha szeretne segítséget, útmutatást kapni, vagy ha nincs elég ideje, hogy aktívan kommunikáljon a közösségi médiában, bízza meg szakértő csapatunkat, akik megfelelő tartalmakkal látják el közösségi oldalát.