A domainnév igénylés két lépésben történik
- Először a szükséges adatokat kérjük elküldeni, ami alapján kitöltjük a domain igénylőlapot
- Azt visszaküldjük aláírásra és a Csatolandó dokumentumokkal várjuk vissza.
Nálunk elektronikusan generálódik a domain igénylőlap, így ebben a formában küldjük ki. Azt ki kell nyomtatni és aláírni. A gyorsaságot, egyszerűséget szem előtt tartva javasoljuk, hogy az aláírt példányt és a többi csatolandó dokumentumot digitalizálják, és szintén elektronikusan küldjék el e-mailben részünkre. Ha ez nem megoldható, akkor természetesen postán is érkezhetnek a papírok.
A domain igénylőlap kitöltéséhez szükséges adatok:
Igényelt domainnév:
Cégadatok:
Szervezet teljes neve (magyarul)
(opcionálisan Szervezet neve angolul)
Adószám
Irányítószám
Település
Utca
Házszám
Telefon
Fax
Email
Ország
Adminisztratív kapcsolattartó adatai:
Vezetéknév
Keresztnév
Irányítószám
Település
Utca
Házszám
Telefon
Fax
Email
Ország
Csatolandó dokumentumok:
- Cégszerűen aláírt domain igénylőlap
- Cégbírósági / bírósági végzés vagy cégkivonat másolata
- Aláírási címpéldány másolata